Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

Ένας τριαντάρης εθισμένος στα ποιο κλασικά παιχνίδια του κόσμου.


Μερικά από αυτά είναι πιστεύω ότι είναι τα Lego. Φιλοδοξώ ότι θα έχω την ποιο ενημερωμένη σελίδα - blog που αφορούν τα ποιο δημοφιλή παιχνίδια. Απευθύναμε σε όλους σας τους Legomaniacs της Ελλάδας. Ελπίζω και εύχομαι ότι είστε δεκάδες εκεί έξω. Θέλω να γνωρίσω ανθρώπους σαν εμένα που έχουν την ανάγκη – διάθεση να ασχοληθούν με το ποιο ευρηματικό παιχνίδι του κόσμου. Θα χαρώ πραγματικά να συνεισφέρετε με πληροφορίες με την μορφή κειμένου, φωτογραφίας, λινκς η ακόμα και με σχόλια μικρά η μεγάλα αλλά πάντα με όρεξη για ενημέρωση για οτιδήποτε.

Ειλικρινά δικός σας

Legomaniac



1 σχόλιο:

NXTAris είπε...

Γεια,ειμαι κι εγω ενας Legomaniac.
Εχω φτιαξει προσφατα κατι καινουργιο:

http://www.youtube.com/watch?v=o5Lk_RiNP7Q&feature=g-upl