Τρίτη 22 Ιουλίου 2008
Τον Δεκέμβριο του 2006 η Lego έτρεξε μια viral καμπάνια για την προώθηση των LEGO MINDSTORMS� NXT robotics toolset. Μέσω του viral η Lego ήθελε να δείξει οτι μπορούμε να προγραμματίσουμε robot που να κάνουν ότι θέλουμε. Οι αγορές στόχος ήταν η Αμερική, η Αγγλία και η Γερμανία.
Τα δυο virals φτιάχτηκαν σαν candid camera video έτσι ώστε να προσελκύσουν και να διασκεδάσουν το νεανικό target group. Η ηλικία και το φύλο του target group φάνηκαν χρήσιμα όταν αποφασίστικε ποια site θα χρησιμοποιηθούν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου